محصول جدید الکترومدار، تستر ژاکارد اشتابلی شونهر

سه تست مهم هر سه در یک مجموعه کوچک و قابل حمل
تست سیل برد
تست مگنت
تست مکانیکی مدول
جهت سفارش کلیک کنید

شناسایی سریع

شناسایی و رفع عیب سریع ژاکارد اشتابلی شونهر
شناسایی سریع سیل بردهای خراب

کمک در تعمیر قطعات

تشخیص آی سی خراب سیل بردها توسط تصویر گرافیکی روی جعبه
امکان تعمیر سیل بردهای خراب به کمک دستگاه

کاملا اتوماتیک

بررسی اتوماتیک مگنت های مدول و نمایش مگنت های خراب روی تصویر گرافیکی جعبه
بررسی عملکرد مکانیکی مدول ها

یکی از بخش های اصلی دستگاههای بافندگی شونهر سیل برد ها به همراه مدول متصل به آن است که خرابی یکی از آن ها باعث از کار افتادن دستگاه یا افت کیفیت عملکرد آن می شود. در چنین شرایطی وجود یک دستگاه که بتواند به تشخیص دقیق خرابی کمک کند در کاهش هزینه هاوزمان و همچنین افزایش راندمان و سرعت تولید وبهبود کیفیت بسیار موثر است.
مجموعه الکترو مدار اخیرا اقدام به ساخت دستگاهی نموده که به تشخیص خرابی و رفع عیب سیل برد ها و مدول های متصل به آن ها کمک می کند.
این تستر با طراحی گرافیکی خاص نه تنها خرابی یا سلامت سیل برد را بررسی می کندبلکه محل دقیق خرابی سیل برد رامشخص می کند. . بدین ترتیب در خیلی از موارد می توان با تلفیق دو سیل برد خراب یک نمونه سالم استخراج نمود
ویژگی مهم بعدی تست مگنت میباشد.این دستگاه به صورت اتوماتیک همه ی مگنت های مدول را بررسی کرده و نتیجه تست را روی تصویر گرافیکی جعبه تستر نمایش می دهد
تستر شرکت الکترو مدار در کنار بررسی الکترونیکی سیل بردها و مگنت های داخل مدول ها عملکرد مکانیکی مدول ها را نیز بررسی می کند. بدیهی است که در صورت خرابی و یا عدم حرکت یک نخ کاربر متوجه شده و جهت رفع عیب آن اقدام می کند.
تستر ژاکارد اشتابلی

الکترومدار - پیشرو در صنعت

0 +

0 %

پشتیبانی محصول

رضایت مشتریان

با ما تماس بگیرید

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09132779935 تماس حاصل فرمایید.